2020. okt 13.

5 Facebook tipp, amit szépségszalon tulajdonosként bevethetsz!

írta: OnlineMarketingFelsőfokon
5 Facebook tipp, amit szépségszalon tulajdonosként bevethetsz!

beauty-salon-4043096_1280.jpgSzépségszalonodat szeretnéd felfuttatni a közösségi médiában? Nem éred el a kívánt eredményt és egy kis segítségre lenne szükséged?

A közösségi média nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépj jelenlegi és potenciális ügyfeleiddel, nagyobb tudatosságot teremts szolgáltatásaiddal kapcsolatban, és márkahűséget alakíts ki vendégeid között, megerősítve azt, ami szalonodat egyedivé teszi.

Az alábbiakban adok Neked 5 tippet, amit bevethetsz közösségi platformjaidon!

 

  1. Posztolj olyan tartalmat, amely felkelti a vendégek érdeklődését!

A közösségi média bejegyzéseinek arra kell csábítaniuk a felhasználókat, hogy több interakcióra és kommunikációra vágyjanak! Éppen ezért a tartalmaidnak vonzónak, érdekesnek kell lenniük azok számára, akik el fogják olvasni. Fontos továbbá az is, hogy minden bejegyzésedben szolgáltass valami új információt vendégeidnek!

Posztolj olyan tényeket, információkat vagy fotókat, amelyeket a célközönség vonzónak találna, és amelyek összhangban állnak a cégeddel! Például, ha a fodrászatod fiatal, vidám, modern hangulatú, a bejegyzéseidnek is meg kell egyezniük mindezzel!

 

  1. Használd a Facebook-ot kulcsfontosságú kommunikációs eszközként!

A Facebook tökéletes módot nyújt szolgáltatásaid megosztására a márkahűség elősegítése és a márka ismertségének terjesztése érdekében.

A mai Facebook-korszakban ritkán találni olyan ügyfelet, aki nem tagja ennek a közösségi oldalnak. Ezért számodra ez a tökéletes közeg a vendégekkel való kommunikációhoz. Amikor az ügyfelek megérkeznek a Facebook-oldaladra, könnyen meg kell tudniuk találni az összes információt, amelyet kereshetnek cégeddel kapcsolatban. A Facebook fülek segítségével pedig bemutathatod szalonodat, szolgáltatásaidat, a különféle vendégfotókat és véleményeket.

 

  1. Ajándékozd meg vendégeidet!

Az emberek általában szeretik az ingyenes dolgokat. Legyen szó egy ingyenes termékmintáról, vagy egy 10%-os kuponról a szépségszalonba. Az ilyen típusú bejegyzések mindig nagy sikert aratnak, sok interakciót váltanak ki és akár meg is osztják őket ismerőseikkel, így még nagyobb közönséghez eljut a bejegyzésed.

 

  1. Interakció növelése

Írj olyan bejegyzéseket, amelyekben a vendégeidet kérdezed és ők örömmel válaszolnak is rá! Erre példa lehet olyan kérdések feltevése, mint például: „Az ősz hivatalosan is beköszöntött! Te milyen őszi körmöt csináltatsz legközelebb?” Ez a fajta beszélgetésindító releváns, személyre szabott, és olyasmi, amelyet a szalon látogatók többsége szívesen megvitatna.

 

  1. Használj minél több képet!

Az üzleti vállalkozások egyik legjobb módja a Facebook vizuális eszközként való használata. A szalonodnak azokat a munkákat kell bemutatnia, amelyekre a legbüszkébb vagy! Legyen szó egy különleges körömdíszítésről, vagy egy gyönyörű menyasszonyi frizuráról, ezek a fotók mutatják meg vendégeidnek, hogy mire is vagy képes!

Ráadásul, ha jelenlegi vendégeid megosztják ezeket a képeket, több emberhez juttatják el vállalkozásodat, ezzel még akár új vendégeket is szerezve Neked!

 

Nos, Te melyik tippel fogsz kezdeni? 

 

Forrás: https://blog.wishpond.com/post/89814626545/social-media-marketing-for-salons-21-tips-and

 

Szólj hozzá

marketing onlinemarketing beauty közösségi méda