2020. okt 18.

Megérkezett az új funkciókkal ellátott Facebook Messenger

írta: OnlineMarketingFelsőfokon
Megérkezett az új funkciókkal ellátott Facebook Messenger

pexels-photo-5426409.jpegA Facebook Messenger használata határozottan megváltozott 2020-ban. Már áprilisban Mark Zuckerberg, a Facebook vezérigazgatója megjegyezte, hogy a Messenger videóhívások száma megduplázódott a COVID-19 okozta lezárásak idején, míg egyes kategóriák, mint például a csoportos videócsevegés, 10-szeresére nőttek ezen időszakban.

Ezen felbuzdulva a Facebook Messenger új megjelenést és funkciókat kapott, melyek többségéről már korábban lerántották a leplet az Instagram Direct és a Messenger kapcsolat integrációjának részeként.

Amint a videóból látható, a Messenger-en belül már szobákat tudunk létrehozni, több emberrel videót nézni, újdonságnak számít a testre szabható hangulatjel-sáv, megjelentek új személyre szabott matricák és színátmenetek is.

A fő változás az új Messenger logó lett, amely szintén színátmenetes tónust kapott.

"Új logónk az üzenetküldés jövőjére való elmozdulást tükrözi, mely által dinamikusabb, szórakoztatóbb és integráltabb módon tartható fenn a kapcsolat az ismerősökkel, barátokkal.”.

A Facebook új csevegő-témákat is létrehozott, amelyek lényegében a beszélgetések egyéni hátterei.

"Tudjuk, hogy a személyre szabás mennyire fontos, amikor kapcsolatba lépünk az ismerőseinkkel. Az új funkcióknak köszönhetően pedig 10 millió ember tudja egyéni igényeire szabni a csevegéseket. Az új örömteli funkciókkal, például a szelfi matricákkal és a hamarosan megjelenő eltűnő üzemmóddal együtt a szórakoztató és személyre szabott csevegés még soha nem volt ilyen egyszerű.”.

Összességében az elmúlt hónapokban bemutatott új Messenger-funkciók jelentősek, új módszereket kínálnak a csevegések testreszabására, valamint a videók, vizuális eszközök, csevegőszobák és egyéb funkciók használatára.

A hirdetési és márkaépítési lehetőségek a Messengeren belül még mindig némileg korlátozottak, bár a Facebook is fejlődik ezen a fronton. A növekvő felhasználás mellett érdemes folyamatosan nyomon követni az üzenetküldési lehetőségeket és mérlegelni, hogy az új bejelentések és funkciók hogyan kapcsolódnak a Te cégedhez!

 

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-announces-new-messenger-branding-adds-new-messaging-features/586942/

 

Szólj hozzá

marketing onlinemarketing messenger facebook újdonság new közösségi méda