2020. okt 01.

Miért fontos, hogy szépségszalonként jelen légy az online térben?

írta: OnlineMarketingFelsőfokon
Miért fontos, hogy szépségszalonként jelen légy az online térben?

A mai digitálisan vezérelt világunkban a közösségi média megfelelő kihasználása mindenképp szükséges azok számára, akik relevánsak és versenyképesek akarnak maradni - ide tartoznak a haj- és szépségszalonok, különféle beauty-szolgáltatást nyújtó vállalkozások. Annyi növekedési és kapcsolatteremtési lehetőség mellett a közösségi média, ha megfelelően használjuk, egyedülálló platformot kínál a hosszútávú marketing sikereinkhez.

makeup-brush-1761648_1280.jpg

Mint mindannyian tudjuk, a közösségi média megváltoztatta az információk fogadásának és cseréjének módját – ma már ez az új szájról-szájra marketing, valamint a meglévő és potenciális ügyfeleid hálózata.

Ahogy a feltörekvő technológia a mindennapi munkafolyamatokat is megváltoztatja, ugyanúgy hatással van a leendő és a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás módjára is. Társadalmi jelenléte, vagy annak hiánya kritikus lehet a vállalkozás folyamatossága szempontjából.

Gondolj csak bele! A mai beszélgetések, kutatások és vásárlási döntések online zajlanak. Ez azt jelenti, hogy a közösségi médiában való jelenlét ma már nem egy választható kommunikációs csatorna – hanem elengedhetetlen szükséglet.

A közösségi média nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépj a jelenlegi és potenciális ügyfeleiddel, nagyobb tudatosságot teremts szolgáltatásaiddal kapcsolatban, és márkahűséget teremts az ügyfeleid között azáltal, hogy megerősíted szalonod egyedi jellegét.

Képőrült digitális világban élünk, ahol az emberek inkább képet, mint szavakat látnak. Valaki, aki új fodrászt, vagy körmöst keres magának, szeretné ha

  1. látná, hogy mi közül válogathat, és
  2. mit tudsz TE megvalósítani. Ez az esélyed arra, hogy ragyogj! Ez az esély arra, hogy kreatív és inspiráló módon hirdesd vállalkozásodat, hogy új ügyfeleket vonzz és bizonyítsd, mire is vagy képes.

hair-4541781_1280.jpg

Mit érhetsz el vele, ha jelen vagy a közösségi médiában?

  • Megmutathatod eredményeidet
  • Bemutathatod a céged mögött álló csapatot
  • Kapcsolatba tudsz lépni jelenlegi és jövőbeni ügyfeleiddel
  • Kényelmes és gyors ügyfélszolgálatot tudsz nyújtani vendégeidnek
  • Növelni tudod általa az online értékesítést és a megkereséseket
  • Több potenciális ügyfelet tudsz elérni
  • Lehetőséged van rá, hogy kitűnj a tömegből

A közösségi média növekvő használata mellett azonban döntő fontosságú, hogy a vállalkozások tudják azt, hogy hogyan tudnak kapcsolatba lépni az ügyfeleikkel, és olyan platformokat használjanak, ahol valóban elérik célközönségüket.

 

Forrás: https://scarlettdarbyshireuk.com/2019/06/24/the-ultimate-social-media-marketing-plan-for-your-health-beauty-salon/

Szólj hozzá

marketing onlinemarketing beauty közösségi méda